pregnancy Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 29, 2011

al kisah

Assalamualaikum...rini aku nak cite 1 kes pasangan suami isteri ni baru kahwin disebabkan salah faham si isteri ni ingat si suami ni da skendal ngan ex gepren dulu..Si suami ni pulak penah makan ex gerpren tu yang ni aku tak taw la si isteri ni taw kew tak aku pon dengar2 dari sumber2 yang boleh di percayai jew tapi aku rasa si isteri ni taw kot kalau tak takkan la si isteri ni nak mengamok siap mintak cerai lagi tekezut aku dengar..Tapi salah suami jugak coz tak nak bagi anak kt si isteri bagi jew la ape yang si isteri tu nak ..Duit boleh di cari insyallah mana nak taw pas da anak rezeki korang bertambah2 kew...Sampai sekarang la si isteri ni tak nak maafkan si suami ni dah 2 minggu si suami ni tak sentuh si isteri coz si isteri tak nak dah puas si suami ni pujuk macam2 la si isteri ni memang keras ati betoi..Berdosa kot buat si suami macam 2 kang tak masuk syurga..

p/s: ape2 pon bila dah jadi suami isteri ni kte kene saling pecaya jujur pada diri sendri..Bila da masalah cuba selesai baik2 siasat dulu pas 2 baru serang hahaha...

No comments:

Post a Comment