pregnancy Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2011

DuGaAn kE 2

setelah 7 bulan aku bertunang tetiba muncul lagi 1 dugaan ... My haney kena tolak gaji sebab cuti sakit hari tu...4 bulan berturut2 sampai la lagi 1 bulan nak kahwin baru boleh dapat gaji penuh semula...Macam mana ni duit hantaran lagi 2.5k tak cukup ..So aku kena la tolong dia aku akan cuba selesaikan duit booking baju kahwin 1.5k ..Barang hantaran dan kad kahwin tak p buat lagi tapi aku plan nak pergi buat bulan 7 nanti....Bab kenduri kenara takpe family aku yang uruskan so tak payah nak pening kepala fikir lagi...Haney i harap u tabah ek harungi dugaan ni u jangan risau selagi i mampu i akan cuba tolong u ek..I taw u kuat semangat ALLAH tengah menguji kesabaran kita berdua haney...


No comments:

Post a Comment