pregnancy Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 23, 2011

kad kawin

assalamualaikum..


yessss kad dah siap wowwww boleh tahan cun la jugak kad kawin 2..

mula2 tengok cm buruk jew tapi bila dah lama tenung cun

 la pulak hahahaha...kad aku warna puple pink n kad

en tunang warna merah itam ....1st dapat msg dari

 kedai kad 2 wahhh dahhh terujaa ni nak p amik

 tak sabaq nk tengok kebetulan la pulak time tu aku

keluaq beli barang kat luaq so ape lagi terus jew la p

 amik kad ..Sampai jew kat kedai 2 tekezut tegok2

 1 beg besaq kad aku jenuh aku dok usung dengan

my sis amani..aku ingtkan 1000 kad tu sikit jew

 sekali tengok nahassssss...

balik jew umah ape lagi terus lerr lipat2 semua

 kad n masukkan dalam sampul

siap-siap senang bulan 11 amik edar jew xda la

 nak kalut2 dah kan..2hari jugak la aku n my sis amani

dok lipat kad2 tu sampai lenguh-lenguh

hahaha ..


pewittttt


lalalalalala




ni la kad kawin aku murah jew




sedang  packing kad en tunang


tudiaaaa besepah tu pon dh simpan lg sepruh

No comments:

Post a Comment