pregnancy Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 25, 2011

kuih raya

assalamualaikum..

wahhh lagi 3 hari kan kita semua umat islam akan menyambut

hari raya aidilfitri seronoknya..mesti hampa semua dok

besiap rumah dan dok kalut buat kuih raya kan hehehe..

family aku time raya ja wajib ada kuih semprit dan

konflik madu peberat 1 family tu hehehe..

mak ngan adik aku dok pulun buat

sampai tak hengat la...aku pulak beli kerepek

ubi jew raya tahun ni coz kuih mahal2 la..

tadi tetiba tok aku call dia suruh mak

aku buat kuih makmur pulak

siap la sok mesti kalut punya la dok buat

hehehe..sok jew last day nak wat kuih

pas 2 ramai dah rakyat jelata balik

kampung payah la sikit nak buat banyak

pengacau hehehe..tak samabaq nak tunggu

kepulangan depa semua bukan ape dah lama

rumah ni sunyi tanpa kepulangan mereka

mesti meriah raya tahun ni horeyyyyyy....


tudiaaa depa dok kalut buat koi


koi tradisi family


koi kegilaan aku hehehe


No comments:

Post a Comment