pregnancy Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 16, 2011

cInTa yANG DiredhAi

assalamualaikum....


hari ni aku nak bualkan kisah cinta yang mendapat

restu kedua ibubapa..serius kalau kita bercinta

tanpa restu ibubapa baik putus je la ek...

bukan senang nak ingkar apa yang ayah mak cakap

dah serik bagi aku apa yang ayah mak larang

ada kebaikan yang melebihi keburukan..

bercinta la dengan orang ayah mak kita suka

habaq mai kat aku ayah mak mana yang sanggup

lepaskan anak dara kesayangan mereka dekat

orang nampa macam tah hapa2 kan,,,

kalau ayah mak cakap boy yang kita

sedang dilamun cinta tu tak bagus

sila lah percaya 100% ye..jangan pulak

hampa semua dok p bangkang tak semena2

jangan sebab dah cinta n dah suka sanggup hampa

 ignore jew cakap ayah mak...

yes memang aku dah serik sebab aku pernah

buat macam tu aku tak percaya dengan kata2

ayah n mak yang exbf aku tu bukan la seperti

mana yang aku sangkakan...last lelaki tu memang

bukan yang terbaik untuk aku dan family...

syukur alhamdulilah sekarang ni aku berpuas

hati kerana aku dah temui cinta yang diredhai

oleh kedua ayah dan mak aku..Dan sekarang

dah menjadi en TUNANG aku ..insyallah

lagi 3 bulan aku akan menjadi isteri kepada

mohd salehuddin ..love u haney muahmuahmuah :p

cari lah cinta yang direstui ayah dan mak

sekian

No comments:

Post a Comment