pregnancy Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 3, 2011

jom rayaaaa 2011

assalamualaikum...

fuhhhh raya tahun ni memang syok habis laa

 sebab 1st time beraya sebagai tunang orang

lepas tu semua sedara mara balik beraya di kampung

meriahhh...lepas beraya dengan family

terus dok bincang dengan sepupu

sepapat nak pergi raya umah

sape last2 adik aku bersuara 

nak pergi beraya umah kawan

dia dekat Tanah Liat Bukit Mertajam

tongtang2 kami pon otw la pergi

umah kawan my sis tu 2 jam juga

la nak sampai tu pon kami tunggu

dia dekat jusco perda sebab

lorong nak pergi umah dia kami

semua tak taw ...akhirnya selamat

sampai juga dekat umah si minah ni

tetibe mula la sesi perkenalan dengan

family minah ni tup2 mak si minah ni

kawan kepada mak sedara aku

memang tak sangka ..dah jadi rancangan

jejak kasih la pula time tu...perut pon

dah kenyang ape lagi mula la nak balik

time balik tu kami semua singgah jusco

singgah pekena McDonald's 


sepupu aku bersuara nak belanja


gangak ape lagi jom lerrr.....


shopping sikit pas tu terus balik 


hehehe...tu la raya pertama 


aku hehehehe....


saksikan pic hari raya aku :






































1 comment: