pregnancy Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 28, 2011

kesunyian

assalamualaikum ...


masuk jew pertengahan bulan oktober sampai la sekarang

aku teramat la sunyi coz en tunang dah start bz dengan keje

urm masa bermessage pon dah tak sekerap dulu

bergayut pon kadang2 jarang2 law dapat pon time

malam tu pon kejap jew ,,, live aku sekarang kalau

en tunang bz yang jadi peneman aku ape lagi beronline

dan tonton tv jew la ... kalau ada ape2 masalah semua

aku luahkan dekat blog ni ... Tersa amat kesepian

bila en tunang tak dak masa untuk aku mula la nak

touching (T_______________T) Susah oooooooo

hidup berjauhan macam ni ....Aku taw en tunang

bekerja keras sampai macam tu sekali semua

sebab nak tanggun aku juga ... so aku kena la

berbanyak bersabar tempuhi segala dugaan

dan rintang hidup ni... sedih juga kadang2

bila fikir2kan ...



byeeeee...




miss u en tunang






No comments:

Post a Comment