pregnancy Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 2, 2011

byeee MZD COMPANY

assalamualaikum......


terasa sedih sangat2 time aku nak melangkah keluar dari opis 

yang selama 3 tahun aku berkhidmat ,,, urm bukan senang nak

jumpa bos cm tu teramat la sporting dan xkedekut langsung

tak sampai setahun aku keje dekat situ bos aku sponser lesen

kereta ,,,,lepas tu kalau dya tengok aku rajin selalu dapat upah

tak pon dapat gaji lebih... bab makan ni lagi la dya xpernah berkira

makan la apa pon time kami da urusan dekat luaq nanty dya yang bayar,,

lagi satu dya xbagi aku panggil dya bos dya bahasakan diri dya "pak cik"

dengan aku ,,,aku cuti pon dya xpernah potong gaji aku hehehehe...

tapi sebelum aku cuti aku akan pastikan semua keje selesai,,,,

dari mula aku keje dekat situ sampai la hari2 terakhir aku nak

berhenti boleh kira la bape kali jew aku kena marah ....

susah la nak tengok bos aku tu nak marah2 aku xtentu pasal

urm aku ingat lagi masa aku mula2 keja dulu da la orang yang 

mengata dekat aku yang tempat aku keje tu tempat maksiat

motif sebab aku sorang ja pekerja perempuan,,,,bagi aku la kan maksiat

tu boleh berlaku dekat mana2 tempat kerja tapi pandai2

la diri sendri menjaga akhlak dan pergaulan masing2...

tengok kalau betul la tempat kerja aku tu da maksiat compem

 kena serang dengan JAIK dah terbukiti tempat aku berkeja tu bersih dari segala fitnah,,,

ape2 pon aku sangat selesa keje dekat situ serius cakap

kalau keje xda boleh tengok tv,baca majalah,main game,on9..

hehehehe,,,banyak kenangan manis aku sepanjang berkhidmat

sebagai kerani kontraktor syarikat mzd ,,, tapi sebab sayangkan

bakal suami aku redha mungkin sampai sini jew jodoh aku sebagai

kerani mzd ,,, gud bye mzd.... jasamu dikenang ...




No comments:

Post a Comment