pregnancy Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

assalamualaikum...

aku tetiba ja aku teringat kisah hidup aku selama aku meningkat remaja..

Aku ni jenis pendiam dan suka pendam ja ape yang aku rasa ...

Aku tak suka nak heboh2 kat orang ape yang aku hadapi..

Dari kecik aku memang dah hidup bedikari pegi sekolah

nek basikal aku xska nyusahkan ayah dan mak aku

lagi pon best g sekolah nek basikal cukup time jew 

terus balik rumah xpayah nak tunggu sapa2 mai jemput...

urm aku kalau nak beli ape2 barang aku akan kumpul

duit sendiri sanggup jew ikat perut xak makan kat sekolah

semata-mata nak beli barang yang aku teringin tu...

ingat lagi 1st barang yang aku beli enset 3315 RM 100 kalau 

tak silap tu pon puas la aku dengan adik aku kumpul

nak beli..Tu pon kami mampu beli yang terpakai ja,,,

janji leh guna cukup kan...Memang seronok tak terhingga

la time tu da enset hanya ALLAH ja yang taw perasaan 

aku ...Hurm selang beberapa bulan enset tu kemalangan

minyak lauk tumpah terkena dya aduh memang sedih

gila abis masuk minyak dalam enset tu waaaaaaaaaaaa....

Pas tu kami tak da enset dah sampai la ayah aku 

derma kat kami enset butterfly hehehe 

pastu aku keje aku bli enset baru...

Yang penting aku tak pernah mintak

duit kat ayah dan mak kalau aku nak

beli barang yang aku suka..

sampai la aku besaq kalau aku

tak da duit aku akan diam jew 

tapi kalau mak aku huluq aku amik hehehe

rezeki jangan di tolak musuh jangan di cari 

akhassss.....


No comments:

Post a Comment