pregnancy Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 21, 2011

tak sangka

assalamualaikum...

sungguhku tak sangka budak yang selaalu dok buli aku masa form 3

dulu akan jadi sedara oooohhhh omg....Budak 2 memang nakal gila

kt dalam kelas aku suka sangat dok pau duit kat budak pompuan

 & suke selongkar beg yang jenis tak melawan compem la aku dengan

 kawan aku nurkhairuliza kami ni leh di katakan tiap hari kena

 pau duit dengan si mamat ni...Seingat aku kasi duit kat mamat

 tu 2x ja pas 2 kalau dya dok mai kacau lagi aku akn cakap

 "wei aku xda duit hang tak payah la nak mintak"

pas tu kawan baik si mamat ni pon mai la backup aku

so selamat la aku hehehe....

tapi kalau kawan aku cakap kt mamat 2 ayat ni

mamat tu xkan percaya aku pon xtaw pasaipa

sian kat liza...Kalau dya tak bagi mesti kena

tarik tudung tak pon mesti mamt tu curik pen

hahaha bodoh la mamat tu....Tapi sekarang semuanya

dah berlalu aku pon tak sangka si mamat PAU ni

akan jadi sedara aku waaaaaaaaa ..orang yang aku

benci akan jadi family maybe da hikmat disebaliknya

kot so aku redha jew la...Mintak2 la dia dah berubah

AMINNNNNNNN..........

No comments:

Post a Comment